wtorek, 11 listopada 2014

No i stało się!


Na dzień mamy dostałam kupioną przez córcię ręcznie robioną bransoletkę z drobniutkich koralików.
I to była moja zguba, tak mnie wciągnęło, że chyba będzie potrzebna terapia :) Postanowiłam kupić koraliki i zacząć się uczyć… Efektem tych nauk są bransoletki, które możecie zobaczyć niżej.

Na początek gąsieniczki:

1. Bransoletka gąsieniczka wykonana z koralików Toho w kolorze hematyt oraz metaliczny szary.
Wzór wykonany na osiem koralików w rzędzie. Użyłam koralików w rozmiarze 11 oraz na brzegach w rozmiarze 8.

bransoletka gąsieniczka hematytowo - szara koraliki toho
Bransoletka gąsieniczka hematyt i metaliczny szary


Bransoletka gąsieniczka hematyt szary toho
Bransoletka gąsieniczka metaliczny szary i hematyt (druga strona)


2. Bransoletka gąsieniczka brązowo-złota, wykonana z koralików toho wielkości ok. 2 mm.
Wzór na osiem koralików w rzędzie. Rozmiar koralików 11 i 8.
bransoletka gąsieniczka  brązowo złota koraliki toho 2mm
Bransoletka gąsieniczka brązowo - złota


3. Moja ulubiona gąsieniczka - kolory metalic brudny różowy i brąz. Sznur koralikowo - szydełkowy wykonany na 8 koralików w rzędzie w rozmiarach 11 i 8
Bransoletka gąsieniczka w kolorach brudny róż i brąz
Bransoletka gąsieniczka kolory metalic brudny róż i brąz 

Bransoletka gąsieniczka w kolorach brudny róż i brąz
Bransoletka gąsieniczka kolory metalic brudny róż i brąz ( dwustronna )

Bransoletka gąsieniczka w kolorach metalic brudny róż i brąz
Bransoletka gąsieniczka kolory metalic brudny róż i brąz zapięcie w kolorze rosegold


4. Bransoletka gąsieniczka w kolorach bordo-fiolet (trudno określić ten kolor: coś między bordo, róż i fiolet) oraz ecru (na zdjęciu wygląda na biały). Sznur koralikowo - szydełkowy wykonany na osiem koralików w rzędzie. Do projektu dobrałam koraliki Toho wielkości 11 i 8. Zapięcie w kolorze rosegold.

Bransoletka gąsieniczka w kolorach fiolet i ecru
Bransoletka gąsieniczka w kolorze ecru i fiolet

Bransoletka gąsieniczka kolor ecru i fiolet
Bransoletka gąsieniczka w kolorach ecru i fiolet ( druga strona )



Zdjęcia niestety nie do końca oddają kolory i urodę bransoletek.

Bransoletki gąsieniczki drobne koraliki
Bransoletki gąsieniczki


Zapomniałam dodać, że wszystkie te bransoletki można nosić obustronnie, czyli np. raz jest w kolorze hematyt, a po odwróceniu w kolorze metalicznym szarym.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz