poniedziałek, 26 stycznia 2015

Bransoletka - sznur szydełkowo - koralikowy - przenikanie


Bardzo lubię bransoletki z motywem przenikania kolorów. Już od dawna myślałam o wykonaniu bransoletki techniką sznura szydełkowo - koralikowego z przenikaniem kolorów. Wcześniej wykonałam dwie bransoletki z tym motywem w kolorach bały z szarym, ale niestety nie zrobiłam zdjęć i oddałam je dwóm wspaniałym dziewczynom w prezencie.

Teraz postanowiłam zrobić kolejną również w szarościach, ale tym razem użyłam trzech wzajemnie przenikających się kolorów. Do wykonania bransoletki użyłam koralików Toho w rozmiarze 11.
Dodatkowo przyozdobiłam bransoletkę zawieszką z koralików i kryształków.

Bransoletka sznur szydełkowo - koralikowy - przenikanie

bransoletka sznur szydełkowo - koralikowy - przenikanie Toho
Bransoletka sznur szydełkowo - koralikowy - przenikanie

3 komentarze:

  1. Super wyszła Ci ta bransoletka ... fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama opracowałaś wzór na przenikanie? Jest on gdzieś dostępny?
    Pozdrawiam
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Sorki, że długo nie odpowiadałam, byłam chora i nie zaglądałam tu. Trochę mnie powaliła angina :) Sama zaprojektowałam wzór na przenikanie Podaj mi swój adres e-mail, to wyślę Ci go na maila :)
    Mój adres e-mail evika.art@gmail.com
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń