środa, 11 marca 2015

Naszyjnik sznur szydełkowo-koralikowy z wisiorkiem i bransoletka

Wykonałam naszyjnik z białych koralików wielkości 2 mm oraz brązowych wielkości 3 mm.
Naszyjnik wykonany jest techniką sznura szydełkowo-koralikowego. Dodatkowymi elementami zdobiącymi naszyjnik są dwa wisiorki. Zobaczyłam taki lariat na blogu http://edyro-koraliki.blogspot.com/2015/02/lariat-srebrny-jeszcze-bardziej.html i bardzo mi się spodobał.



necklace, Bracelet, Bracelets, pendant,
Naszyjnik lariat z wisiorami

necklace, Bracelet, Bracelets, pendant,
Naszyjnik lariat z wisiorami z bransoletką

necklace, Bracelet, Bracelets, pendant,
Naszyjnik lariat z wisiorami z bransoletką

2 komentarze:

  1. Ewo, jest mi bardzo miło, że właśnie moja praca stała się dla Ciebie inspiracją :-) Bardzo ładny komplet :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Już od dawna oglądam Twojego bloga. To twoje prace zainspirowały mnie do tego, by się bawić w koralikowanie :) Wiec tym mocniej się cieszę, że się odezwałaś. Twoje prace są dla mnie niedoścignionym wzorem. Serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń