wtorek, 2 lutego 2016

Gąsieniczka czerwono - czarna oraz sznur szydełkowo koralikowy srebrno - różowe złoto

Mam trochę zaległości w uaktualnianiu bloga. Przepraszam. Czas szybko płynie.
Oczywiście nie próżnowałam, tworzyłam nowe wzory bransoletek i nie tylko.

W dzisiejszym poście umieszczę zdjęcia dwóch bransoletek wykonanych jakiś czas temu.

Pierwsza to czerwono - czarna gąsieniczka.
Wykonałam ją oczywiście z koralików Toho. Wykończona została bardzo efektownym srebrnym zapięciem.

bracelet caterpillar
Bransoletka gąsieniczka

bracelet caterpillar
Bransoletka gąsieniczka
Druga bransoletka jedna z moich ulubionych, to bransoletka którą wykonałam z drobniutkich 1,5 mm koralików Toho. Jest wykonana w kolorze srebra i różowego złota. Zakończyłam ją zawieszką również wykonaną z koralików Toho o tych samych kolorach. Zawieszka dodatkowo wyposażona jest w miedziany łańcuszek.

Crochet string bracelet - coral
Bransoletka sznur szydełkowo - koralikowy

Crochet string bracelet - coral
Bransoletka sznur szydełkowo - koralikowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz